Maak gebruik van een telefoondienst

Als ondernemer is het natuurlijk erg belangrijk om altijd bereikbaar te zijn. Maar altijd bereikbaar zijn kan ook ten koste gaan van het uitvoeren van uw werk. Dat was bij mijn bedrijf in ieder geval wel het geval. Doordat ik altijd bij de telefoon in de buurt wilde zijn, voor het geval een klant met mij contact op zou nemen, kon ik mijn werk minder goed en minder efficiënt uitvoeren dan ik eigenlijk zou willen. Nu had ik er natuurlijk voor kunnen kiezen om genoegen te nemen met een mindere bereikbaarheid, maar dat wilde ik ook niet, uit angst hierdoor klanten te verliezen. Gelukkig vond ik de oplossing in het gebruik maken van de telefoondienst van Qudo.
Voordelige telefoonservice
Wat doet Qudo nu precies voor mij? Zij nemen telefoontjes voor mijn bedrijf aan, maken hiervan notities en geven deze aan mij door. Doordat ik altijd inzicht heb in mijn berichten, kan ik mij bezighouden met vragen en opmerkingen van klanten op het moment dat het mij het beste uitkomt. Doordat de medewerkers van Qudo zich goed inlezen in het bedrijf, worden zij echt een verlengstuk van een onderneming en kunnen zij klanten goed te woord staan. Bovendien vind ik dat zij altijd zeer goede aantekeningen maken van alle telefoontjes, zodat ik precies weet waarom iemand gebeld heeft. Door deze telefoondienst kan ik mijn klantcontacten dus veel efficiënter uitvoeren.